مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-03سياسي

تداوم در خدمت رسانی زمینه ساز حضور باشکوه مردم در انتخابات است


تداوم در خدمت رسانی زمینه ساز حضور باشکوه مردم در انتخابات است.

- ، ابوالقاسم مهری عصر پنج شنبه طی نشستی ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و همچنین سالروز قیام 15 و شهادت امام جعفرصادق (ع) خرداد اظهار داشت: ما مسئولین باید در مسیر اقدامات و عملکردمان سیره امامان معصوم را پیش گرفته تا عملکرد بهتر و موفق تری در سطح جامعه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه معیار و مقیاس عملکرد مسئولین، بر اساس قانون و مقررات بسیار مورد تاکید است افزود: اگر محور فعالیت ما مسئولین بر اساس قانون باشد بی شک با عملکرد بهتر رضایتمندی مردم حاصل خواهد شد.

فرماندار فیروزکوه در ادامه با اعلام اینکه شهرستان فیروزکوه در عرصه های منابع طبیعی بیشترین جغرافیای طبیعی استان را به خود اختصاص داده است خاطرنشان کرد: این شهرستان از قابلیت خوبی به لحاظ منابع انسانی، طبیعی و کشاورزی برخوردار بوده که باید از این ظرفیت برای تولید باکیفیت ترین محصولات کشاورزی و باغی و در راستای اشتغال پایدار بهره برد.

مهری با تاکید بر رفع معضلات و مشکلات حوزه منابع طبیعی و کشاورزی منطقه در راستای تحقق شعار سال اذعان کرد: بهره گیری از ظرفیت های موجود می تواند سبب توسعه و رونق این بخش و در نهایت رونق و توسعه اقتصادی منطقه شود وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری همزمان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم در خدمت رسانی زمینه ساز حضور باشکوه مردم در انتخابات است

تداوم در خدمت رسانی زمینه ساز حضور باشکوه مردم در انتخابات است