مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-03سياسي

برگزاری 90 برنامه ویژه شهادت امام صادق (ع ) در ایلام


معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری 90 برنامه ویژه شهادت امام صادق (ع ) و امام خمینی(ره) در ایلام خبر داد.

- اظهار کرد: بیش از 90 ویژه برنامه در سطح استان در گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) امام صادق (ع) و گرامیداشت قیام 15 خرداد با همراهی روحانیون تبلیغی و مستقر و هیئت های مذهبی کانون های فرهنگی و موسسات قرآنی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه ها شامل برگزاری جلسات سخنرانی و روضه و عزاداری در مکان های باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تبیین زندگی امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد و همچنین زندگی امام صادق (ع) و تبیین اوضاع سیاسی و اجتماعی زندگی امام صادق (ع)، برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقات کتابخوانی و جلسات قرآنی و ده ها برنامه دیگر است.

حجت الاسلام رییسی در پایان از کارشناسان مذهبی و شبکه تبلیغی استان ایلام به خصوص مبلغین و مبلغات، مسئولان هیئت های مذهبی، اعضای کانون مداحان و شعرای آیینی، مسئولان و مدرسین موسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی، جمعیت بانوان فرهیخته و کانون های فرهنگی تبلیغی خواست تا در ایام شهادت بیش از گذشته در راستای تعظیم شعائر دینی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه با سیره و منش زندگی فضائل و اندیشه های سیاسی اجتماعی و برخورد امام با فرق و مذاهب گوناگون تلاش کنند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 90 برنامه ویژه شهادت امام صادق (ع ) در ایلام

برگزاری 90 برنامه ویژه شهادت امام صادق (ع ) در ایلام