مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-03سياسي

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در عمان


مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور تعدادی از فعالین اجتماعی و فرهنگی عمانی روز پنج شنبه 13خردادماه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد.

- مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور تعدادی از فعالین اجتماعی و فرهنگی عمانی روز پنج شنبه 13خردادماه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که با حضور علی نجفی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان برگزار شد، چند تن از شخصیت های علمی، فرهنگی و دینی عمان در سخنانی به تبیین نقش و جایگاه امام خمینی (ره) و تاثیر اندیشه های ایشان در نزد نخبگان و مردم جهان و تقویت اسلام و اتحاد و انسجام اسلامی در بین امت اسلامی و همچنین برخی از ویژگی ها و ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) پرداختند و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.

در ادامه این مراسم سفیر جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی، اظهار کرد: بنیانی را که امام خمینی (ره) در سال 1357 پایه گذاری کرد، پس از ارتحال ایشان توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در عمان

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در عمان