مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-04ورزشي

رییس هیات دوچرخه سواری تهران: گزینه دبیری فدراسیون نبودم/ استعفایم دلیل دیگری دارد


رییس هیات دوچرخه سواری تهران اعلام کرد که به عنوان گزینه دبیری فدراسیون مطرح نبوده و استعفای او دلیل دیگری دارد.

- رییس هیات دوچرخه سواری تهران: گزینه دبیری فدراسیون نبودم/ استعفایم دلیل دیگری دارد رییس هیات دوچرخه سواری تهران اعلام کرد که به عنوان گزینه دبیری فدراسیون مطرح نبوده و استعفای او دلیل دیگری دارد.

گزارش ایسنا، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری چند روز پیش انتخاب شد و در حالی که در فضای مجازی گزینه های دیگری از جمله رییس هیات دوچرخه سواری استان تهران مطرح شده بود دبیر خارج از فردی خارج از دوچرخه سواری انتخاب شد.

پس از آن بحث استعفای رییس هیات تهران پیش آمد و این شائبه را به وجود آورد که شاید چون به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب نشده است از سمت خود استعفا داده است.

امید سراجی رییس هیات تهران در گفت وگو با ایسنا این شائبه را رد کرد و گفت: من پیش از انتخابات هم که با افراد کاندیدا صحبت کردم اعلام کردم که بعد از انتخابات به دلیل مشکلاتی که وجود دارد تصمیم دارم دیگر در سمت خود نباشم.

در روز معارفه رییس جدید فدراسیون هم با او صحبت کردم و استعفای خودم را ارائه کردم و حالا منتظرم که ببینم چه دستوری می دهد.

او در مورد اینکه نامش به عنوان گزینه دبیری مطرح شده بود یا خیر تصریح کرد: جلسه ای که با روسای هیات ها داشتیم که در مورد دبیر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات دوچرخه سواری تهران: گزینه دبیری فدراسیون نبودم/ استعفایم دلیل دیگری دارد

رییس هیات دوچرخه سواری تهران: گزینه دبیری فدراسیون نبودم/ استعفایم دلیل دیگری دارد