مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-04سياسي

اختیارت دانشگاه های بزرگ را نباید محدود کرد


رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه اختیارت دانشگاه های بزرگ نباید محدود کرد، گفت: ممکن است دانشگاه های استان تهران به لحاظ اختیارات متفاوت باشند، - رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه اختیارت دانشگاه های بزرگ نباید محدود کرد، گفت: ممکن است دانشگاه های استان تهران به لحاظ اختیارات متفاوت باشند، بنابراین باید به کاهش بروکراسی و به ویژه اتخاذ تصمیم های کارشناسی تر در دانشگاه ها کمک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی در اولین نشست شورای مدیریت آموزش عالی استان تهران ا اشاره به برگزاری موفق نشست های بین دانشگاهی گفت:تجربه دانشگاه ها در برگزاری نشست های مشترکی همچون اجلاس دانشگاه های بزرگ کشور نشان می دهد که همکاری دانشگاه ها در قالب این گونه نشست ها امر مطلوبی بوده است.

همفکری، انتقال تجربه ها، بررسی موضوع ها و تعامل دانشگاه ها در حل مشکلات نه تنها در سطح ملی، بلکه در سطح بین المللی هم همواره صورت گرفته است.

وی افزود: بحث هماهنگی و همفکری به عنوان نخستین هدفی که برای این دبیرخانه ذکر شده است، می تواند فرصت بسیار مغتنمی را برای دانشگاه های استان تهران فراهم آورد.

این دانشگاه ها به دلیل اینکه مسائل مشابه دارند و حوزه های مختلفی را تجربه کرده اند، قطعاً به اشتراک گذاشتن این تجربه ها می تواند مثمر و مفید واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارت دانشگاه های بزرگ را نباید محدود کرد

اختیارت دانشگاه های بزرگ را نباید محدود کرد