مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 16:452021-06-04سياسي

مردم با حضور گسترده در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کنند


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند جمعه شب در جمع پرشور مردم و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی شهرستان گناوه اظهار داشت: برای حل مشکلات باید انتخاب صحیح داشته باشیم و دیگران را هم برای رسیدن به گزینه اصلح راهنمایی کنیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم با همت مردم انقلابی و همیشه در صحنه گناوه، این شهرستان بالاترین آرا را در کارنامه خود برای تشکیل دولت انقلابی و کارآمد به ثبت برساند و ما شاهد برطرف شدن مشکلات این مردم در آینده ای نزدیک باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز از عظمت آزادی استقلال و هویت دینی و ارزشی و اسلامی داریم نتیجه تلاش و مجاهدت امام عظیم الشأنی است که با شجاعت و شهامت در برابر استکبار جهانی و دست نشانده های آن ایستاد و مقاومت کرد و با پشتیبانی و اعتماد به مردم و اتکال به نیروهای الهی و هدایت و حمایت خداوند متعال دست استکبار جهانی را نه فقط از سر مردم شریف ایران بلکه از منطقه کوتاه کرد.

وی افزود: امروز مستضعفان عالم به تأسی از مردم ایران اسلامی در پی مبارزه با استکبار جهانی هستند و این نتیجه مجاهدت امام عزیز و مردمی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور گسترده در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کنند

مردم با حضور گسترده در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کنند