مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 17:552021-06-04سياسي

عرصه انتخابات را به نقطه های عزت و اقتدار ملی تبدیل کنیم


امروز باید عرصه های انتخابات را به نقطه های امید، عزت و اقتدار ملی و نقطه یاس و ناامیدی دشمنان تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران شامگاه امروز در مراسم پیشوای قیام، اظهار کرد: در شکل گیری نظام اسلامی، امام بزرگوار با الهام از قرآن، کلمات، سخنان و سیره پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت آن بزرگوار، راه شکل گیری یک نظام دینی را در استقرار جمهوری اسلامی یافتند.

وی گفت: رهبری صالح و رهبری برآمده از ارزش های متعالی دینی رمز اسلامیت نظام است و اسلامیت نظام در گروی تحقق این اصل محوری است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اقتدار، عظمت، استقلال، بالندگی، امنیت و جایگاه پرافتخار نظام و ملت ایران اسلامی در طول چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در سایه این رکن کلیدی است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: رکن دوم ، جمهوریت نظام است یعنی حضور و مشارکت مردم و شکل گیری نهادهای سیاسی با رای مردم؛ نظام اسلامی در سایه حضور و مشارکت و حمایت مردم عزیز، مقتدر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر شهدای 15 خرداد و حرکت عظیم ملت ایران در سال 57 نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و اگر شهدا، جانبازارن، آزادگان و رزمندگان نبودند قطعا دفاع مقدس پیروز نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه انتخابات را به نقطه های عزت و اقتدار ملی تبدیل کنیم

عرصه انتخابات را به نقطه های عزت و اقتدار ملی تبدیل کنیم