مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 19:252021-06-04سياسي

برگزاری نشست های بصیرتی در مسجد مقدس جمکران


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از تدارک ویژ ه برنامه های متعدد برای ایام انتخابات ریاست جمهوری در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: برگزاری نشست های بصیرتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: تشکیل دولت انقلابی که بتواند زمینه ساز قیام حضرت حجت(عج) باشد، نیازمند روشنگری درباره حضور حداکثری مردم و نیز انتخاب اصلح است که مقام معظم رهبری نیز بارها بر آن تاکید داشته اند.

از این رو، مسجد مقدس جمکران به عنوان پایگاه مهدوی و عبادی وظیفه دارد برای کمک به مردم در انتخاب اصلح اقداماتی را انجام دهد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه رای دادن یک فریضه است و میعاد منتظران برای تبیین این فریضه اقداماتی را در دستور کار دارد، تصریح کرد: تبیین الزامات حضور حداکثری بر اساس معارف قرآن کریم در روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته از تریبون دارالقرآن و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل خورشیدی از جمله این برنامه ها است.

وی از برپایی میزهای راویان انقلاب در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: این میزها با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و به منظور پاسخگویی به سوالات زائران درباره انتخابات فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست های بصیرتی در مسجد مقدس جمکران

برگزاری نشست های بصیرتی در مسجد مقدس جمکران