مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 20:202021-06-04حوادث

انهدام دو باند قاچاق سلاح در خوزستان


فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام دو باند قاچاق سلاح و کشف 25 قبضه کلت کمری در 24 ساعت گذشته در خوستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام دو باند قاچاق سلاح و کشف 25 قبضه کلت کمری در 24 ساعت گذشته در خوستان خبر داد.

سردار سیدمحمد صالحی اظهار کرد: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان خوزستان، ماموران پلیس امنیت عمومی با رصد اطلاعاتی، دو باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و زیر ضربه قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پیچیده پلیسی در عملیاتی مشترک با همتای خود در شهرستان شوش محل دپوی سلاح را در شهر شاوور شناسایی و ضمن دستگیری سرکرده باند از مخفیگاه متهم بازرسی به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این ارتباط 20 قبضه سلاح کمری و 40 تیغه خشاب مربوطه کشف شد، عنوان کرد: شناسایی و دستگیری دیگر اعضای باند در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با رصد فنی و اطلاعاتی باند سه نفره قاچاقچیان سلاح و مهمات را در محور شوش _ اهواز با یک دستگاه خودروی پراید شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز و قانون به کارگیری سلاح، دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام دو باند قاچاق سلاح در خوزستان

انهدام دو باند قاچاق سلاح در خوزستان