مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 22:302021-06-04سياسي

قیام 15 خرداد، پیوند عمیقی بین مردم و امام ایجاد کرد


امام جمعه ماهشهر با بیان اینکه قیام 15 خرداد بسترسازی برای انقلاب اسلامی بود، گفت: این قیام پیوند عمیقی بین مردم و امام ایجاد کرد.

- ایسنا/خوزستان امام جمعه ماهشهر با بیان اینکه قیام 15 خرداد بسترسازی برای انقلاب اسلامی بود، گفت: این قیام پیوند عمیقی بین مردم و امام ایجاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی در گفت وگو با ایسنا، درباره قیام 15 خرداد، اظهارکرد: حضرت امام از بدو جوانی تا زمانی که سن و سال و جایگاه علمی شان به اجتهاد و مرجعیت رسید، موضع گیری هایشان در مقابل استبداد و خیانت شاه معدوم، بیشتر تجلی پیدا کرد و دستگاه حاکم نیز عکس العمل های ظالمانه ای از جمله جسارت هایی که برخی از نشریات وقت به حضرت امام داشتند، نشان می داد.

همچنین باتوجه به خصوصیات روحی و معنوی که این مرد عالم و مجاهد با توده و قاعده های مردمی داشت، احساسات مردم با جسارت نشریاتی که تحت حمایت دستگاه حاکم بود، جریحه دار شد و از شهرهای مختلف به ویژه شهرهای ورامین و شهرهای نزدیک تهران دست به اعتراض زدند که با سرکوب ظالمانه و بی رحمانه دستگاه حاکم وقت مواجه شدند.

وی بیان کرد: سرکوب ظالمانه و بی رحمانه مردم برای حضرت امام خیلی دردناک و ناراحت کننده بود و 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام 15 خرداد، پیوند عمیقی بین مردم و امام ایجاد کرد

قیام 15 خرداد، پیوند عمیقی بین مردم و امام ایجاد کرد