مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-05اجتماعي

میدان ارگ پیاده راه می شود / بهره برداری از پروژه صاروج در تیرماه


شهردار کرمان از بهره برداری از پروژه صاروج در تیرماه و تبدیل شدن میدان ارگ به پیاده راه خبر داد.

- ، شهردار کرمان گفت: در راستای اجرای طرح پیاده راه سازی میدان ارگ و روان سازی ترافیک این محدوده، 25 هزار مترمربع پارکینگ پروژه صاروج تا پایان تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.

سیدمهران عالم زاده، به تأمین پارکینگ پروژه و تسهیل شدن روال ساخت وساز آن اشاره و تأکید کرد: این اقدام بر حسب نیاز پروژه پیاده راه سازی میدان ارگ و حل مشکل ترافیکی محدوده و معابر پیرامون آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا خودروهایی که به دلیل پیاده راه شدن میدان ارگ نمی توانند وارد این معبر شوند، از پارکینگ بهره خواهند برد.

شهردار کرمان با بیان اینکه بخشی از پارکینگ در فاز یک به زودی به شهرداری تحویل داده می شود، گفت: پارکینگ مورد استفاده در ساماندهی خودروها بسیار تأثیرگذار است.

عالم زاده افزود: از 25 هزار مترمربع پارکینگ، حدود 22 هزار مترمربع سهم شهرداری و 3000 مترمربع سهم سرمایه گذار پروژه در تأمین پارکینگ است که با انجام تعهدات شهرداری و سرمایه گذار، کل آن تا پایان تیرماه به بهره برداری می رسد.

شهردار کرمان به پیگیری های مکرر شهرداری برای آماده سازی هرچه زودتر پارکینگ پروژه در راستای اجرای طرح پیاده راه میدان ارگ اشاره و خاطرنشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان ارگ پیاده راه می شود / بهره برداری از پروژه صاروج در تیرماه

میدان ارگ پیاده راه می شود / بهره برداری از پروژه صاروج در تیرماه