مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 12:002021-06-05ورزشي

محدودیتی در انتخاب نفرات برای اردوی تیم ملی نداریم


مربی تیم ملی والیبال نوجوانان با اشاره به سرمایه گذاری برای المپیک 2024 پاریس گفت: در این مرحله هیچ محدودیتی در انتخاب تعداد نفرات نداریم، اما باید به دنبال برنامه ریزی حداقل چهار ساله باشیم.

- ایسنا/اصفهان مربی تیم ملی والیبال نوجوانان با اشاره به سرمایه گذاری برای المپیک 2024 پاریس گفت: در این مرحله هیچ محدودیتی در انتخاب تعداد نفرات نداریم، اما باید به دنبال برنامه ریزی حداقل چهار ساله باشیم.

محمد وکیلی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تست راستی آزمایی و استعدادیابی والیبال جهت شرکت در اردوی تیم ملی نوجوانان 1401 که به مدت یک روز در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس استراتژی جدیدی که فدراسیون والیبال دارد در حال آماده سازی تیمی هستیم که زیر ساخت تیم اصلی ما برای حضور در المپیک 2024 پاریس است.

والیبال رشته ای پر طرفدار است و ما را مجاب می کند که با توجه به شرایط حاکم بر اثر شیوع ویروس کرونا برنامه های خود را سریع تر شروع کنیم.

وی ادامه داد: در این برنامه متولدین 11 دی ماه 83 به بعد که حدود 17 سال سن دارند را زیر نظر قرار می دهیم تا نفرات مستعد انتخاب و برای آنها اردوهایی در تهران و دیگر شهرهای متقاضی تشکیل دهیم.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان در خصوص اردوی اصفهان گفت: 109 نفر از تعداد 1198 نفر که در سایت فدراسیون ثبت نام کرده اند از استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی در انتخاب نفرات برای اردوی تیم ملی نداریم

محدودیتی در انتخاب نفرات برای اردوی تیم ملی نداریم