مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-05ورزشي

چه کسی زمان مناظره های انتخابات 1400 را تغییر داد؟


یک کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اینکه گفته شود، جابجایی زمان مناظره ها با نظر وزیر کشور صورت گرفته است، درست نیست، بلکه، - این موضوع در کمیسیون، بررسی شده و با تصویب کمیسیون، زمان مناظره ها به صورت علی السویه برای همه نامزدها تغییر یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با بیان توضیحاتی درخصوص روند تغییر زمان مناظره ها، انتساب این موضوع به نظر وزیر کشور را رد کرد.

سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت کشور افزود: در مورد تغییر زمان مناظره ها در چهارمین جلسه کمیسیون که به ریاست وزیر کشور برگزار شد، یکی از اعضای کمیسیون، موضوع هم زمانی مناظره ها با مسابقات تیم ملی فوتبال را مطرح کرد.

موسوی ادامه داد: مناظره ها و دیگر برنامه های تبلیغات نامزدها با این هدف، پیش بینی شده است که نامزدها بتوانند برنامه های خودشان را به جامعه ارائه کنند و ایده هایشان را مطرح کنند؛ این فرصت تبلیغاتی در صدا و سیما برایشان پیش آمده است، اما وقتی از لحاظ زمانی، تداخل و همپوشانی با مسابقات فوتبال دارد، طبیعی است که این فرصت از دستشان می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی زمان مناظره های انتخابات 1400 را تغییر داد؟

چه کسی زمان مناظره های انتخابات 1400 را تغییر داد؟