مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 17:252021-06-05بين الملل

رهبر کره شمالی در انظار عمومی حاضر شد


رهبر کره شمالی در پی چند هفته غیبت که به گمانه زنی رسانه های غربی مبنی بر ابتلای شدید وی به بیماری و یا حتی برکناری از قدرت دامن زد، سرانجام روز شنبه در انظار عمومی حاضر شد.

- به نقل از اسپوتنیک، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی که به دلیل غیبت چند هفته ای خود و همچنین عدم حضور در بزرگترین و مهمترین تعطیلات این کشور به سوژه داغی برای گمانه زنی های مختلف تبدیل شده بود، روز شنبه برای نخستین بار ظرف یک ماه گذشته در انظار عمومی حاضر شد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مرکزی کره، کیم جونگ اون روز شنبه در نخستین نشست کمیته سیاسی حزب حاکم کره شمالی شرکت کرد.

خبرگزاری رسمی کره در گزارش خود می نویسد که کیم جونگ اون در این نشست، اجرای وظایف مهم حکومت داری در عرصه های مختلف را برای یک سال و نیم نخست تحلیل و ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین خبرگزاری رسمی کره شمالی، رهبر این کشور بر اهمیت فعالیت دولت در مسیر بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد.

از سوی دیگر، یونهاپ خبرگزاری رسمی کره جنوبی پیش از این نشست در گزارشی اعلام کرد که کیم جونگ اون آخرین بار در روز ششم ماه مه 2021 دیده شده؛ آن هم در حالتی که برای گرفتن عکس با نیروهای مسلح کره شمالی و خانواده های آنان در مقابل دوربین قرار گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر کره شمالی در انظار عمومی حاضر شد

رهبر کره شمالی در انظار عمومی حاضر شد