مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 18:552021-06-05سياسي

کسانی که در دولت بدترین بلا را سر مردم آورده اند در مناظره انتخاباتی شعار سر می دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: - نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کسانی که خودشان در دولت حضور دارند و بدترین بالا ها را بر سرمردم آورده اند در مناظره انتخاباتی شعار می دهند که ما چنین می کنیم و چنان می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم با تجربه ای که از مناظرات انتخاباتی 92 و 96 دارند که در آن مناظرات شاهد دروغ ها و انگ زدن ها بودیم امروز دیگر تحت تأثیر اینگونه رفتارهای نادرست قرار نمی گیرند.

وی افزود: دیگر شعارهای پوشالی و امثال این موارد بر روی مردم تأثیری ندارد و کسی نمی تواند با این روش ها توجه و رأی مردم را به خود جلب کند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در انتخابات این دوره قطعاً کسانی موفق خواهند بود که وجهه انقلابی آنها و برنامه هایشان مشخص باشد.

نوباوه خاطرنشان کرد: اینکه ما پاسپورت ایرانی را فلان می کنیم یا نمی گذاریم چنین شود یا چنان شود حرف هایی است که قبلاً مطرح شده و در واقع اظهاراتی پوپولیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که در دولت بدترین بلا را سر مردم آورده اند در مناظره انتخاباتی شعار سر می دهند

کسانی که در دولت بدترین بلا را سر مردم آورده اند در مناظره انتخاباتی شعار سر می دهند