مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-06سياسي

تحقق مشارکت حداکثری مستلزم وحدت و همدلی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، تحقق مشارکت حداکثری را مستلزم وحدت و همدلی همه آحاد کشور دانست و گفت:با روی کارآمدن دولت انقلابی و جهادی مشکلات حل می شود.

- حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت بیانات رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در سالروز رحلت امام خمینی (ره)، گفت؛ تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح وظیفه تک تک آحاد جامعه است و همه باید احساس مسئولیت کنند.

وی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) و با گرامیداشت آغاز زعامت و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (حفظه الله) و با اشاره به بیانات بسیار ارزشمند و راهگشای رهبری عظیم الشان انقلاب در سخنرانی تلویزیونی سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: فعالیت مجاهدانه نخبگان حوزه و دانشگاه در این دوره از انتخابات، در جهت تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بسیار حائز اهمیت است و همه آحاد ملت بزرگ ایران باید برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تغییر وضع موجود و در جهت رفع مشکلات و موانع احساس مسئولیت کنند.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دعوت همه ملت بزرگ ایران در راستای تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، افزود: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی همواره یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مشارکت حداکثری مستلزم وحدت و همدلی است

تحقق مشارکت حداکثری مستلزم وحدت و همدلی است