مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-06سياسي

ستادهای مردمی آیت الله رییسی در بوشهر وحدت رویه دارند


رییس شورای هماهنگی ستادهای آیت الله رییسی در استان بوشهر گفت: خوشبختانه ستادهای مردمی با نام های مختلف بدون هیچ گونه اختلافی با وحدت رویه در وهله اول مردم را به حضور پرشور در انتخابات و سپس رای به آیت الله رییسی دعوت می کنند.

- برگزاری اولین جلسه شورای راهبردی ستادهای آیت الله رییسی در استان بوشهر به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در نشست شورای راهبردی ستادهای انتخاباتی آیت الله رییسی در استان بوشهر با بیان این که امروز مردم به جبهه انقلاب امید بسته اند، اظهار داشت: باید تلاش کنیم با وحدت، یکپارچگی و تعامل در راستای تشکیل دولت انقلابی گامی مهم و موثر برداریم.

رییس شورای هماهنگی ستادهای آیت الله رییسی در استان بوشهر با اشاره به راه اندازی ستادهای مختلف در استان بوشهر توسط شورای هماهنگی، ابراز داشت: خوشبختانه ستادهای مردمی با نام های مختلف بدون هیچ گونه اختلافی با وحدت رویه در وهله اول مردم را به حضور پرشور در انتخابات و سپس رای به آیت الله رییسی دعوت می کنند.

جمالی با بیان این که همه باید سعی کنیم در استان بوشهر آرامش حاکم باشد، افزود: باید اجازه دهیم هر کسی با هر سلیقه ای کار خود را به پیش ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستادهای مردمی آیت الله رییسی در بوشهر وحدت رویه دارند

ستادهای مردمی آیت الله رییسی در بوشهر وحدت رویه دارند