مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-06سياسي

مردم وعده های رنگارنگ و زیبای داوطلبان انتخابات را بررسی کنند


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به وعده هایی که برخی داوطلبان انتخابات می دهند، گفت: مردم این وعده های رنگارنگ و زیبا را بررسی کنند آنگاه به این افراد رای بدهند.

- ، محمدصالح جوکار، صبح یکشنبه در جمع اعضای ستاد انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری استان یزد با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات این یک وظیفه و رسالت ملی و دینی است و عمل به این وظیفه دین و مذهب نمی شناسد و همه ما به عنوان یک ایرانی و در راستای عمل به یک تکلیف ملی باید در این زمینه مشارکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما نیز بر اساس مشارکت مردم شکل گرفت، افزود: وقتی نهضت مبارزه به رهبری امام راحل فعالیت خود را آغاز کرد، مبنای حرکت، حضور مردم بود و امام در همه حرکت های خود مردم را عامل شکل گیری انقلاب دانستند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: در طول چهار دهه که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد، راهبردهای حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مردم باید در میدان باشند، فواید بسیاری برای انقلاب و نظام اسلامی داشته است.

جوکار ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مبارزه با گروهک ها، خاموشی فتنه هایی که در شمال، شمال شرق، جنوب و غرب کشور و همچنین عرصه مهم دفاع مقدس همه از جمله مواردی بود که با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم وعده های رنگارنگ و زیبای داوطلبان انتخابات را بررسی کنند

مردم وعده های رنگارنگ و زیبای داوطلبان انتخابات را بررسی کنند