مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-06سياسي

پیوند بین علما و مردم اقتدار امت اسلام است


امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دستاوردهای دنیای اسلام حاصل دسترنج فقها و شاگردان مکتب امام صادق (ع) است گفت: پیوند بین علما و مردم اقتدار امت اسلام است.

- ورامین- امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دستاوردهای دنیای اسلام حاصل دسترنج فقها و شاگردان مکتب امام صادق (ع) است گفت: پیوند بین علما و مردم اقتدار امت اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی فرد ظهر یکشنبه در مراسم یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان ورامین و عزاداری شهادت امام صادق علیه السلام در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان اظهار داشت: مردم ورامین، پیشگامان مبارزه، قیام، شهادت و ایثار و آفرینندگان حماسه بزرگ سال 42 بودند و مفتخر هستم در دیار 15 خرداد که تاریخ درخشانتان در جهان اسلام زبانزد است حضور دارم.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان ورامین گفت: 21 شهید طلبه و روحانی در شهرستان ورامین، شاگردان واقعی امام صادق علیه السلام بودند.

ابوترابی فرد با تاکید بر نقش شاگردان مکتب تشیع در جهان اسلام افزود: شیعیان علی (علیه السلام) در تاریخ 1400 ساله اسلام نقشی بی بدیل داشته اند و وقتی مقایسه می کنیم به این نکته می رسیم که نقش والا و تأثیرگذار شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام در حیات امت اسلام فراوان بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند بین علما و مردم اقتدار امت اسلام است

پیوند بین علما و مردم اقتدار امت اسلام است