مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-07پزشكي

ستاد ملی کرونا صدای هرمزگان را می شنود؟


دو روز از درخواست ستاد استانی کرونا مبنی بر تعطیل کردن 3 روز دیگر در هرمزگان برای مهار کرونا می گذرد اما ستاد ملی کرونا هنوز پاسخی به این درخواست نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اوضاع کرونا از ابتدای شیوع آن در هرمزگان تاکنون هیچ وقت به اندازه این روزها حاد نبوده است و به گفته دکتر محمود حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به سمت فاجعه بزرگی در حرکت هستیم.

برخی متخصصان کشوری نیز با رصد اوضاع استان مان می گویند که هرمزگان در دروازه پیک پنجم قرار گرفته و اگر مداخلات سریع از جمله تعطیلی های سراسری اعمال نشود، ممکن است وضعیت روز به روز حادتر شود.

از بیمارستان های هرمزگان نیز خبر می رسد که شمار بستری ها هر روز بیشتر از روز قبل است و تنها در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بیش از 10 بخش بیمارستانی کرونا ایجاد شده و هنوز نیز جوابگوی موارد بستری نیست.

از سوی دیگر اگر چاره اندیشی های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و ستاد استانی کرونا در مجهز ساختن شمار زیادی از بیمارستان های استان به سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز نبود، امروز صحنه هایی نظیر هند شاید در مقابل بیمارستان های استان رقم می خورد.

حالا با گذشت دو روز از درخواست ستاد استانی کرونا در هرمزگان از ستاد ملی کرونا برای تدبیر در زمینه مشکلات هرمزگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی کرونا صدای هرمزگان را می شنود؟

ستاد ملی کرونا صدای هرمزگان را می شنود؟