مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-07اقتصادي

اتحادیه: با قطع برق، آسانسور سقوط نمی کند و خفه نمی شویم


عضو هیات مدیره اتحادیه آسانسور و پله برقی ایران با اشاره به شرایط مواجهه با قطع شدن برق آسانسور، گفت: همه شهروندان باید بدانند که در زمان قطع برق، کابین آسانسور سقوط نمی کند و کسی در آسانسور از کمبود اکسیژن خفه نمی شود.

نعمت اله نوری زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به از کار افتادن آسانسورها در زمان قطعی برق، اظهار کرد: این روزها که با قطع برق روبه رو هستیم، حتما مشکل قطع آسانسور و محبوس شدن اشخاص در کابین آسانسور نیز پیش می آید؛ ضروری است که افراد مطالب مرتبط با مواجهه با این شرایط را در خاطر بسپارند و یا این موارد، به صورت مکتوب در کنار آسانسور در همه طبقات و تابلوی اعلانات ساختمان ها نصب شود.

وی افزود: اگر پس از خروج کودکان از آپارتمان برق رفت، حتما بررسی کنید که آن ها از آسانسور خارج شده اند یا خیر و به کودکان یاد بدهید که محبوس شدن در کابین آسانسور هیچ خطری ندارد و آن جا در زمان قطع برق، تنها تاریک است.

عضو هیات مدیره اتحادیه آسانسور و پله برقی ایران تصریح کرد: همه شهروندان باید بدانند که در زمان قطع برق، کابین آسانسور سقوط نمی کند و کسی در آسانسور از کمبود اکسیژن خفه نمی شود؛ کابین آسانسور آنقدر سوراخ و منفذ دارد که هوا به مقدار زیاد داخل کابین جریان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه: با قطع برق، آسانسور سقوط نمی کند و خفه نمی شویم

اتحادیه: با قطع برق، آسانسور سقوط نمی کند و خفه نمی شویم