مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-07سياسي

آیا ستاد ملی مقابله با کرونا به تعطیلات رفته است؟!


به فاصله حدود 16 ماه از شناسایی ویروس کرونا در کشورمان و در شرایطی که قرار گرفتن چند مناسبت تقویمی موجب شکل گیری تعطیلاتی چند روزه در میانه خردادماه شده و بسیاری از شهروندان این فرصت را برای سفر مغتنم شمردند، - نکته تامل برانگیز، اما نه پایان یافتن امتحانات مدارس پیش از این تعطیلات یا جلوگیری نکردن از تردد مسافران در محور های مواصلاتی کشور، که برگزار نشدن نشست این هفته ستاد ملی مقابله با کروناست.

جلسات ستادی که مدام تاکید کرده هر گونه غفلت در ایام کرونایی ممکن است به از دست رفتن موفقیت های حاصل آمده در این مسیر منجر شده و بار دیگر شعله های بحران را شعله ور کند.

ملاحظاتی که ظاهرا چندان نیستند که اگر بودند، برگزاری نشست هفتگی ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رییس جمهور به تعویق نمی افتاد، به ویژه وقتی که می دانیم موج چهارم شیوع ویروس هنوز پایان نیافته، نسخه های جهش یافته ویروس مانند نسخه هندی در کمین است (که قدرت سرایت و بیماری زایی بیشتری دارد) و از آن مهم تر، موسم انتخابات آغاز شده و تجمع جزیی تفکیک ناپذیر از آن است که باید مانع شکل گیری آن، بدون رعایت پروتکل ها شد.

نکته ای کلیدی که غفلت از آن ممکن است موجب شود موج پنجم شیوع ویروس خیلی سریعتر از پیش بینی ها از راه برسد و کیست که نداند این موج بسیار سهمگین تر از موج های قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ستاد ملی مقابله با کرونا به تعطیلات رفته است؟!

آیا ستاد ملی مقابله با کرونا به تعطیلات رفته است؟!