مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-07سياسي

ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات 1400 دنیا را متحیر می کند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ملت مثل همیشه با حضور حداکثری و باشکوه پای صندوق های رأی دنیا را متحیر می کند.

- ، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار پیش از ظهر امروز دوشنبه در همایش نهضت روشنگری بسیج اقشار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این گردهمایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و با این هدف برگزار شد که همه اقشار بسیجی با شور حداکثری برای حضور پای صندوق های رأی هماهنگ شوند.

وی افزود: امید است که بتوانیم شاهد یک حضور بسیار خوب و حداکثری پای صندوق های رأی باشیم زیرا حضور دشمن با تمام قوا واقعیتی که قابل انکار نیست؛ یعنی دشمن از تمام ظرفیت های خود برای دلسردی مردم بهره گرفته ولی قطعاً ملت با بصیرت همچون گذشته و با حضور آگاهانه خود تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: آنها پای کار آمده و شمشیرها را از غلاف بیرون کشیده و دندان ها را به همدیگر می فشارد تا با حضور حداقلی مردم و رأی ندادن به جبهه انقلاب بتوانند دوباره فشار، تحریم ها و سختی های خودشان را بیشتر اعلام کنند.

حجت الاسلام رستگار عنوان کرد: قطعاً ملت مثل همیشه با حضور حداکثری و باشکوه پای صندوق های رأی دنیا را متحیر می کند که در گام بعدی نیز با ایجاد تغییر و تحول، گام مثبتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات 1400 دنیا را متحیر می کند

ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات 1400 دنیا را متحیر می کند