مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-07سياسي

قانون انتزاع، از بازوهای اصلی اجرای طرح تقویت امنیت غذایی است


یکی از بازوهای اصلی و موارد مهم برای اجرایی شدن طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولید بخش کشاورزی ، قانون انتزاع است.

- به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، آرش نبی زاده، مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونی های کشاورزی ماهیان سردابی کشور ضمن اشاره به طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولید بخش کشاورزی که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی و نهایی شدن است، گفت: عموماً طرح هایی که از طرف مجلس شورای اسلامی به دولت ارائه می شود بر اساس نظرات بخش خصوصی و حفظ منافع مردم و کشاورزان در بخش کشاورزی است.

وی افزود: عمدتاً در نوشتن این طرح ها تعارضات قانونی به دلیل در نظر نگرفتن یا عدم اشراف به قوانین موازی به وجود می آید و عدم وجود طرح در قانون به صورت صحیح باعث ایجاد مشکلات بعدی برای تشکل ها، دولت و بخش قضایی و اجرایی خواهد شد.

نبی زاده در ادامه ضمن اشاره به قانون انتزاع تصریح کرد: یکی از بازوهای اصلی و موارد مهم برای اجرایی شدن این طرح، قانون انتزاع است.

وی با بیان این مطلب که نقش بخش خصوصی و تشکل ها در این طرح به خوبی دیده شده است، بیان داشت: با توجه به پتانسیل، ظرفیت و اهمیت بخش خصوصی، جا دارد نقش این بخش بیش از پیش و پررنگ تر از قبل در این طرح دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون انتزاع، از بازوهای اصلی اجرای طرح تقویت امنیت غذایی است

قانون انتزاع، از بازوهای اصلی اجرای طرح تقویت امنیت غذایی است