مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-07سياسي

رسانه با هزینه کم و در سطح گسترده بهترین گزینه شفاف سازی کاندیدها


شفاف سازی و اگاه سازی مردم نسبت به مسائل انتخاباتی رسانه ها بهترین گزینه هستند که با هزینه نسبتاً کم در فضا گسترده مطالب مفید را در اختیار مردم قرار دهند.

- با اشاره به جنبش (ازما) در راستای شفافیت کاندیدهای انتخاباتی اظهار کرد: یکی از نیازهای ضروری جامعه امروزی به ویژه نظام جمهوری اسلامی شفاف سازی در زمینه های مختلف است.

این فعال سیاسی استان قزوین اذعان کرد: شفافیت مسئولین و کاندیدها باید در حوزه های مختلف از جمله شفافیت آرا، شفافیت بودجه و مخارج انجام شود تا شبهات مردم برطرف شده و اعتماد مردم جلب شود که البته در بحث شفاف سازی نباید مسائل محرمانه کشور مطرح شود.

وی افزود: در شیوه شفاف سازی باید به معرفی کاندیدها به طور کامل پرداخته شود چرا که مسئله کاندیدها امروز به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده و مردم می خواهند بدانند به چه کسی باید رأی دهند؟ برنامه های کاندیدها چیست و چطور می توانند کاندیدها را بشناسند که در اینجا شفاف سازی و معرفی کاندیدها می تواند گام بزرگی برای دغدغه مردم باشد.

وی گفت: برای معرفی کاندیدها، شفاف سازی و آگاه سازی مردم نسبت به مسائل انتخاباتی رسانه ها بهترین گزینه هستند که با هزینه نسبتاً کمتر در فضا گسترده مطالب مفید را در اختیار مردم قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه با هزینه کم و در سطح گسترده بهترین گزینه شفاف سازی کاندیدها

رسانه با هزینه کم و در سطح گسترده بهترین گزینه شفاف سازی کاندیدها