مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-07فرهنگي

«شمعدانی ها» به مهرگان می رود/ برنده شدن یک بلیت بخت آزمایی


نمایش «شمعدانی ها» به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی مهدی رضایی از 18 خردادماه در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود.

- به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، شمعدانی ها به نویسندگی ایوب آقاخانی، کارگردانی مهدی رضایی و تهیه کنندگی محمد نیکزاد از 18 خرداد تا 17 تیر در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود.

داریوش هاشمی، میر نادر مظلومی، فرانک یوسفی، نازنین علم دوست، محمدرضا نیکزاد، محمدصادق سلمانیان و امین مومنی پور در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل نمایش شمعدانی ها می توان به طراح صحنه: مهدی رضایی، ساخت دکور: مازیار سلیمانی، طراح لباس: سمیرا کریمی، دستیار لباس: محدثه شیخ قمی، طراح گریم: میشا جودت، مجری گریم: فیروزه پرچمی، مدیر صحنه: محمدصادق سلمانیان، محمد تواب اکبری و ساحل نجفی، منشی صحنه: محدثه شیخ قمی و عاتکه کریم زاده، طراح پوستر و بروشور: رها یزدی و مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت اشاره کرد.

در خلاصه نمایش این اثر نمایشی آمده است: خانواده شمعدانی ها که در ایران زندگی می کنند، متوجه می شوند که بلیت بخت آزمایی برنده شده اند.

اکبر شمعدانی که پدر خانواده است دوستی به نام تورج نیک بنیاد در آمریکا دارد، ایمیلی برای او می فرستند تا شماره حساب او را برای گرفتن جایزه اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شمعدانی ها» به مهرگان می رود/ برنده شدن یک بلیت بخت آزمایی

«شمعدانی ها» به مهرگان می رود/ برنده شدن یک بلیت بخت آزمایی