مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-07سياسي

تشریح ویژگی های نامزد اصلح/ حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم ترین موضوع است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مردم باید برنامه ها و بیانات داوطلبین را با آرمان های انقلاب اسلامی، منویات حضرت امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری تطبیق دهند و ببینند تا چه حدی برنامه های یک داوطلب با موارد مذکور مطابقت دارد و این موضوع .

- حجت الاسلام مهدی ستوده بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در بحث انتخابات موضوع اول، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است و هرکس می خواهد به کشور خود در حوزه مدیریت کمک کند، باید با حضور خود در انتخابات، سرنوشت کشور را رقم زند و با رأی به افراد لایق، در برقراری مدیریت مطلوب در کشور نقش ایفا کند.

وی افزود: لازم و ضروری است تا رأی دهندگان، شخص اصلح را انتخاب کنند؛ اصلح بودن را از چند طریق می توان شناسایی کرد که در این خصوص بحث اول، برنامه محوری است به طوری که باید توسط رأی دهنده بررسی شود که داوطلبین حاضر در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی چه برنامه ای دارد و همچنین اعضای کابینه، مورد بررسی قرار گیرد.

لزوم مشورت با نخبگان و فرهیختگان در انتخاب اصلح مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به دومین موضوع موثر در انتخاب نامزد اصلح اشاره کرد و ادامه داد: بعد از توجه به برنامه داوطلبین، نیاز است با نخبگان، فرهیختگان و افرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژگی های نامزد اصلح/ حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم ترین موضوع است

تشریح ویژگی های نامزد اصلح/ حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم ترین موضوع است