مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-07سياسي

بسیج سازندگی و گروه های جهادی استان فارس انقلابی عمل کردند


انقلابی بودن در عمل است و من فکر می کنم مجموعه بسیج سازندگی و گروه های جهادی با کار هایی که در پیش گرفته است، تبلور و همان خواست رهبری انقلاب است.

- ، عنایت الله رحیمی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استانداری فارس که با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی مرتبط در استان فارس برگزار شد، گفت: سپاه فجر و بسیج سازندگی با روحیه مشارکت جویانه، تواضع و فروتنی که دارند موجب یک اتحاد و همدلی هم افزایی شده اند که قطعاً خیر و برکتش برای مردم هست.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی با رویکرد جدید با یک دیدگاه علمی، آکادمیک و عملیاتی در کنارش توانسته اند مباحث را خوب پیش ببرند و در واقع اغنای لازم را در دستگاه اجرایی مجموعه انجام بدهند.

رحیمی با اشاره به اهداف نهادهای حمایتی و بسیج سازندگی، تاکید کرد: افزایش کیفیت و سرعت و قیمت مناسب از جمله مطالبات از بسیج سازندگی است و در این راستا باید با اولویت بندی طرح ها از ظرفیت های خرد و کلان استفاده شود و بسیج سازندگی یکی از مهمترین نهادهایی است که می تواند در کنار دولت به رفع نیازمندی های اجرایی و اقتصادی پاسخ دهد.

استاندار فارس با تاکید برلزوم هدایت و برنامه ریزی برای اجرای طرح های مختلف عمرانی در استان، افزود: دستگاه های اجرایی و گروه های جهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی و گروه های جهادی استان فارس انقلابی عمل کردند

بسیج سازندگی و گروه های جهادی استان فارس انقلابی عمل کردند