مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-07سياسي

بسیج سازندگی و گروه های جهادی تبلور عمل انقلابی در میدان هستند


استاندار فارس بسیج سازندگی و گروه های جهادی را تبلور عمل انقلابی در میدان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس در کارگروه بسیج سازندگی استانداری فارس با بیان این که مقام معظم رهبری وقتی بحث جوانان انقلابی را مطرح می کنند، می فرمایند انقلابی کسی است که کار را با کیفیت و درست انجام می دهد، اظهار داشت: انقلابی بودن در عمل است و من فکر می کنم مجموعه بسیج سازندگی و گروه های جهادی با کار هایی که در پیش گرفته،  تبلور و همان خواست رهبری انقلاب است.

عنایت اله رحیمی با تشکر از سردار بوعلی جهت همراهی در این مسیر گفت: سپاه فجر و بسیج سازندگی با روحیه مشارکت جویانه، تواضع و فروتنی که دارند موجب اتحاد و همدلی هم افزایی شده اند که قطعا خیر و برکتش برای مردم است.

  استاندار فارس ضمن تشکر از مجموعه بسیج سازندگی استان فارس ادامه داد: بسیج سازندگی با رویکرد جدید با یک دیدگاه علمی، آکادمیک و عملیاتی توانسته مباحث را خوب پیش برده و در واقع اغنای لازم را در دستگاه اجرایی مجموعه انجام دهند.

رحیمی با اشاره به اهداف نهادهای حمایتی و بسیج سازندگی تاکید کرد: افزایش کیفیت و سرعت و قیمت مناسب از جمله مطالبات از بسیج سازندگی است و در این راستا باید با اولویت بندی طرح ها از  ظرفیت های خرد و کلان استفاده شود و بسیج سازندگی یکی از مهمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی و گروه های جهادی تبلور عمل انقلابی در میدان هستند

بسیج سازندگی و گروه های جهادی تبلور عمل انقلابی در میدان هستند