مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-07سياسي

ضرورت پرهیز رسانه های انقلابی از جانبداری در انتخابات


رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با تأکید عدم جانبداری رسانه های انقلابی از یک جریان و یا شخص خاص، گفت: انتخاب درست و اصلح را برای مردم تبیین کنیم.

- ، مهدی پارسا عصر دوشنبه در نشست مجازی با اصحاب رسانه با موضوع انتخابات (مشارکت حداکثری مردم) با بیان اینکه رسانه ها موظف به تبیین شاخص های کاندیدای اصلح برای مردم هستند بیان داشت: خبرنگاران و رسانه ها جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و باید در شرایط فعلی زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه رسانه های انقلابی نباید خود را هزینه یک شخص یا جریان خاصی کنند، گفت: فعالان رسانه ای باید به نحوی فعالیت کنند که بهترین ها جهت یک انتخاب درست برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه رسانه ها وظیفه اصلی در تشویق مردم جهت مشارکت در تعیین سرنوشت خود را دارند، اضافه کرد: تمام تلاش دشمنان این است که مشارکت حداکثری که در طول این 42 سال وجود داشته در این دوره رخ ندهد و این نشان دهنده آن است که دشمنان نقطه قوت ما را به خوبی می دانند.

پارسا با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در طی این سال ها دموکراسی واقعی را به نمایش گذاشته است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی با آوردن گفتمان دینی در سال 57 به دنیا نشان داد که حکومت دینی از کارآمدی بسیار بالایی برخوردار است و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پرهیز رسانه های انقلابی از جانبداری در انتخابات

ضرورت پرهیز رسانه های انقلابی از جانبداری در انتخابات