مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-07اقتصادي

ارسال 28 دستگاه ژنراتور برای تأمین برق چاه های شرب روستایی در خراسان رضوی


مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از ارسال 28 دستگاه مولد برق اضطراری برای تأمین انرژی چاه های آب شرب روستاهای این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، رضا یاقوتی نیا با اشاره به قطع برق و درنتیجه اخلال در روند آبرسانی به مشترکان آب شرب در مناطق روستایی این استان اظهار کرد: 28 دستگاه مولد برق اضطراری به منظور تأمین برق چاه های آب شرب روستایی خراسان رضوی، تحویل شرکت های تبصره 2 و امور تابعه شده است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: علاوه بر ارسال این تعداد ژنراتور، مدیریت فشار شبکه و تأمین آب تانکری نیز در دستور کار قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه به منظور تأمین آب شرب روستاییان علاوه بر اعزام 18 دستگاه تانکر سیار آبرسانی متعلق به آبفا به مناطق موردنیاز، تعداد 8 دستگاه تانکر نیز به صورت اجاره ای به این منظور اختصاص یافته است، یادآور شد: در اردیبهشت ماه امسال 10 هزار و 90 مترمکعب آب شرب در قالب 798 سرویس به 193 روستا در خراسان رضوی حمل و در اختیار روستاییان قرارگرفته است.

یاقوتی نیا با اشاره به اینکه حمل آب شرب به وسیله تانکر در مقایسه با فروردین ماه هزار و 590 مترمکعب افزایش داشته است، ابراز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 28 دستگاه ژنراتور برای تأمین برق چاه های شرب روستایی در خراسان رضوی

ارسال 28 دستگاه ژنراتور برای تأمین برق چاه های شرب روستایی در خراسان رضوی