مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-07اقتصادي

تکذیب ادعای تامین مالی 300 هزار میلیارد تومانی دولت از بورس


وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری می توانند برای کسب اطلاعات درست اقتصادی با وزارت اقتصاد مشورت کنند، گفت: گفته شده دولت 300 هزار میلیارد تومان از بورس برای بودجه دولت تامین مالی کرده است که اصلا چنین چیزی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس فرهاد دژپسند امروز در حاشیه جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد در جمع خبرنگاران،  در رابطه با رشد اقتصادی در سال جاری گفت: در دو ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته صادرات غیرنفتی 48 درصد رشد داشته است.

  وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین به یک سری پارامترها از جمله مصرف برق اشاره کرد و گفت: مصرف برق واحدهای تولید و بنگاه های اقتصادی رشد کرده و این نشان می دهد که بنگاه های اقتصادی نسبت به سال گذشته وضعیت پرتحرک تری دارند.

  وی بیان داشت: توسعه زیرساخت ها به رونقش بخش تولید کمک می کند و براساس گزارش ها شرایط امید بخش است و امسال امیدواریم که  تامین ارز واردات از طریق صادرات غیرنفتی انجام شود و همچنین امیدواریم که بنیه تولید داخل افزایش یابد.

  براساس آمار وزارت صمت حدود 7 میلیارد دلار واردات جایگزین صورت گرفته است و ظرفیت تولید داخلی با کمک شرکت های رسیده ایم بلکه توان صادراتی یافته ایم و همه این ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ادعای تامین مالی 300 هزار میلیارد تومانی دولت از بورس

تکذیب ادعای تامین مالی 300 هزار میلیارد تومانی دولت از بورس