مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-08بين الملل

موقعیت های جدید در جبهه مقاومت


در اظهارات توأمان مقامات مقاومت در یمن، لبنان، سوریه و فلسطین نشان می دهد که پس از گذشت سال های سخت، مخاطرات و هزینه های قرار داشتن در محور مقاومت- محور ضدآمریکایی و ضداسراییلی- کم شده و فصل افتخار و نتیجه گیری فرا رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی طی یادداشتی در به حق آزادی و استقلال و کرامت خود و مقاومت اسلامی در خلاصی از توطئه های آمریکا و اسراییل پایبند است.

این فرازی از سخنان سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی است که در روز پنج شنبه گذشته در سالگرد روز فریاد بر سر مستکبران بیان گردید.

نکته این سخنان اعلام رسمی یمن مبنی بر قرار گرفتن در محور مقاومت است.

اینکه یک ملت پس از هفت سال تحمل یک جنگ پرشدت و در حالی که حمایت ایران یکی از اتهامات سنگین و یکی از دلایل مورد حمله قرار گرفتن است، تاکید می کند که یکی از اعضای محور مقاومت است، ارزش بسیار زیادی دارد.

البته این دومین اتفاقی از این نوع بود که طی یک ماه اخیر رخ داده است.

پیش از این، مقاومت فلسطین در حین جنگ و در حالی که به شدت زیر بمباران رژیم صهیونیستی قرار داشت، رسما اعلام کرد که فلسطین بخشی از محور مقاومت می باشد.

در این میان تبادل چندین پیام بین آنان با رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی قدس در حین جنگ و پس از آن هرگونه تردید در این بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت های جدید در جبهه مقاومت

موقعیت های جدید در جبهه مقاومت