مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-08سياسي

طرح تواصی انتخابات 1400 در آذربایجان غربی اجرا می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اجرای طرح تواصی انتخابات 1400 ویژه امامان شهر و روستا و پایگاههای اجتماعی استان خبر داد.

- با بیان اینکه انتخابات امسال از ویژگی و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: دشمنان انقلاب و نظام در مقابل ما صف آرایی کرده و با اجرای سناریوی بی فایده بودن انتخابات و دلسرد کردن مردم از حضور پای صندوقهای رأی و مشارکت در پیشرفت و آبادانی کشور، تلاش می کند تا به زعم خود ضربه ای مهلک بر پیکر نظام وارد کنند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام به پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در همه عرصه ها با وجود اعمال شدیدترین تحریم های تاریخ پی برده و از هر حربه ای درجهت ضربه زدن به نظام به خصوص عدم استقبال مردم از حضور پای صندوقهای رأی استفاده می کنند.

حجت الاسلام داداش زاده افزود: این اداره کل در نظر دارد جهت خنثی کردن توطئه های دشمنان و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بین آحاد مردم، با اجرای طرح تواصی انتخابات 1400 ویژه امامان شهر و روستا، همچنین پایگاه های اجتماعی استان از روحانیون هر محله برای ترغیب و تشویق اهالی آن محله برای مشارکت در این همایش ملی و انتخاب فردی مؤمن و انقلابی برای تصدی پست حساس ریاست جمهوری استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تواصی انتخابات 1400 در آذربایجان غربی اجرا می شود

طرح تواصی انتخابات 1400 در آذربایجان غربی اجرا می شود