مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-08اقتصادي

تکمیل قطعه 5 بزرگراه میاندوآب- کرمانشاه تا پایان سال جاری


مدیر کل راه و شهرسازی کردستان از پیشرفت 90درصدی قطعه پنج بزرگراه کرمانشاه میاندواب خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

- عرفان مرادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 320 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در حوزه استان کردستان واقع شده که تاکنون 151کیلومتر از کل پروژه به اتمام رسیده است.

وی افزود: عملیات اجرایی ساخت قطعات دیگر این کریدور در حال انجام است و هم اکنون تمام قطعات توسط پیمانکاران در دست احداث است.

مرادی اظهار داشت: یکی از قطعات این کریدور، قطعه شماره پنج به طول 49 کیلومتر است که 42کیلومتراز آن زیربارترافیک رفته ودر مجموع از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.

وی افزود: قطعه پنج این کریدور حد فاصل سنندج – دیواندره واقع شده و از جمله قطعات مهم این کریدور محسوب می شود که در صورت اتمام و بهره برداری کامل از آن تأثیر بسزایی در بهبود شرایط ترافیکی و حمل و نقل جاده ای استان دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان تصریح کرد: با تکمیل این قطعه ایمنی تردد در مسیر مورد نظر که از جمله مسیرهای پرتصادف است، ارتقا خواهد یافت.

مرادی با اشاره به هزینه کرد حدود 110میلیارد تومان برای ساخت قطعه پنج تاکنون گفت: اتمام پروژه نیاز به 50میلیارد تومان اعتبار دارد که امیدواریم با تأمین به موقع آن در سال جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل قطعه 5 بزرگراه میاندوآب- کرمانشاه تا پایان سال جاری

تکمیل قطعه 5 بزرگراه میاندوآب- کرمانشاه تا پایان سال جاری