مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-08اقتصادي

میزان جوایز جایزه قلم زرین بدون تغییر/ تقدیر از پیشکسوتان فرهنگ بعد از کرونا


رییس انجمن قلم ایران ضمن اشاره به مشکلات مالی و صرفه جویی اعلام کرد: به دلیل مشکلات مالی موجود، امسال نتوانستیم مقدار جوایز را افزایش دهیم بنابراین به مانند سنوات گذشته نفر اول 8 میلیون تومان اعطا می شود.

- محسن پرویز، رییس انجمن قلم ایران در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، درباره نوزدهمین جایزه قلم زرین اظهار داشت: مرحله نهایی داوری این دوره از جایزه به استثناء یک گروه پشت سر گذاشته شده و نامزدهای نهایی مشخص شده اند و مشکلی برای اجرای برنامه در روز قلم نداریم.

* با صرفه جویی، بودجه جایزه قلم زرین را تامین کردیم وی با تشریح مشکلات و چالش های مالی در انجمن اظهار داشت: با صرفه جویی های صورت گرفته در انجمن و با وجود بحران های مالی که پشت سر گذاشتیم، بودجه لازم برای جایزه تدارک دیده شده است.

البته قول حمایت نیز از ناحیه نهاد کتابخانه های عمومی کشور به ما داده شد که امیدواریم در اجرا و در تهیه جوایز به کمک ما بیاید.

به نظرم به لحاظ مالی تدارکات لازم دیده شده است.

رییس انجمن قلم ایران ضمن اشاره به همه گیری کرونا و اینکه امیدوار بودیم در سه ماهه اول سال واکسیناسیون به شکل وسیع در کشور انجام شود و منع تجمعات را نداشته باشیم، گفت: با توجه به خطر همه گیری که وجود دارد، بنای انجمن هم در دو سال اخیر این بود که پروتکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان جوایز جایزه قلم زرین بدون تغییر/ تقدیر از پیشکسوتان فرهنگ بعد از کرونا

میزان جوایز جایزه قلم زرین بدون تغییر/ تقدیر از پیشکسوتان فرهنگ بعد از کرونا