مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-08سياسي

حضور در انتخابات موجب تقویت جبههٔ مقاومت می شود


مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین گفت: حضور در انتخابات موجب تقویت خط مقدم جبههٔ مقاومت در کشورهای اسلامی منطقه از جمله یمن، - حجت الاسلام محمد محبی، مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در را باید از مهم ترین شاخص های فرد اصلح برشمرد.

این مسؤول اضافه کرد: یکی از مؤلفه های اصلی که مقام معظم رهبری در رابطه با ویژگی های کاندیدای اصلح تأکید دارند، این بود که به فردی رأی دهید که بتواند با فساد و موانعی که بر سر راه پیشرفت کشور در عرصهٔ تولید وجود دارد، مبارزه کند.

محبی اظهار کرد: اکنون برخی افراد در کشور وجود دارند که به عنوان مافیاهای وارداتی، جلوی تولیدات داخلی را می گیرند، رییس جمهور آینده باید فردی باشد که همهٔ این مجاری فساد را به درستی بشناسد و بتواند در مقابل فساد بایستد و با آن مبارزه کند.

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در پایان بیان کرد: با توجه به این که مقام معظم رهبری امسال را سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نام گذاری کرده اند، باید رییس جمهوری را انتخاب کرد که عزم جدی جهت زمینه سازی برای تولید داخلی و مبارزه با فساد داشته باشد و مجاری فساد و موانع را نیز بشناسد؛ اگر ما این موانع را از مسیر راه ملت و تولیدات داخلی و مجموعهٔ کارگری برداریم قطعاً کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات موجب تقویت جبههٔ مقاومت می شود

حضور در انتخابات موجب تقویت جبههٔ مقاومت می شود