مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-08سياسي

نخستین نماهنگ فاتح نبل الزهرا رونمایی شد


نماهنگ فاتح نبل الزهرا سردار رشید اسلام محمدعلی حق بین برای نخستین بار رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مراسم آیین رونمایی از نماهنگ فاتح نبل الزهرا سردار محمد علی حق بین با حضور خانواده این سردار رشید اسلام برگزار شد.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه سردار حق بین همواره در مناطق مختلف یه یاری محرومین می پرداختند، اظهار کرد: سردار حق بین در ماموریت شمال غرب و جبهه مقاومت کمک حال مردم محروم بود ایشان در هر ماموریت خصوصا شمال غرب با کمک رسانی به مردم روستاهای محروم سعی می کرد برای مردم منشا خیر برکت باشد.

سرهنگ بهروز دولتی با اشاره به تواضع و فروتنی سردار حق بین گفت: از مهم ترین ویژگی های سردار حق بین تواضع، فروتنی، ایثار، ایمان قوی بوده است به طوری که هر فردی یکبار با ایشان صحبت می کرد مجذوب وی می شد.

وی سردار حق بین را پرورش یافته مکتب روح الله و سردار سلیمانی دانست و افزود: اگر جهان اسلام به خود می بالد که شهیدی همچون قاسم سلیمانی دارد یقینا سردار حق بین هم پیرو و تربیت شده مکتب شهید سلیمانی است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با تاکید بر اینکه رشادت های سردار حق بین در کشور سوریه همچنان می درخشد، تصریح کرد: گفتن نبرد در سوریه بسیار سخت و نفس گیر بود و نام سردار حق بین در جبهه مقاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نماهنگ فاتح نبل الزهرا رونمایی شد

نخستین نماهنگ فاتح نبل الزهرا رونمایی شد