مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-08حوادث

کلاهبرداری 120 میلیاردی در فریدونکنار کشف شد


فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی از کشاورزان با ارائه چک های بی محل در فریدونکنار خبر داد.

- ، سردار مرتضی میرزایی از کشف کلاهبرداری 120 میلیاردی از کشاورزان با ارائه چک های بلامحل در فریدونکنار خبر داد و افزود: در پی مراجعات مردمی به مراجع قضایی و انتظامی شهرستان فریدونکنار مبنی بر خرید برنج و محصولات کشاورزی آنان با ارائه چک های بلامحل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی، افزود: متهم با حضور در روستاهای آن شهرستان و ترغیب کشاورزان، اقدام به خرید برنج از آنان با استفاده از چک های مدت دار کرده بود که پس از گذشت ماه ها از سر رسید چک های ارائه شده هیچ گونه اقدامی از طرف متهم برای پرداخت وجه صورت نگرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی از 15 نفر از کشاورزان و متصدیان کارخانجات شالیکوبی در آن شهرستان اعتراف کرد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به شهروندان و کشاورزان استان توصیه کرد: از فروش محصولات کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 120 میلیاردی در فریدونکنار کشف شد

کلاهبرداری 120 میلیاردی در فریدونکنار کشف شد