مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-08سياسي

دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان با ظریف


نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان بعدازظهر امروز با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد و به گفت وگو نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ژان آرنو نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور محمدجواد ظریف رییس دستگاه دیپلماسی دیدار و گفت وگو کرد.

محمدابراهیم طاهریان فرد نماینده ویژه وزیر امور خارجه و سید رسول موسوی مدیرکل آسیای جنوبی وزارت خارجه نیز در این دیدار حضور دارند.

وی دیروز نیز با محمدابراهیم طاهریان فرد نماینده ویژه وزیر امور خارجه در امور افغانستان درباره آخرین تحولات افغانستان به رایزنی نشست.

    طاهریان فرد در دیدار با نماینده گوترش با اشاره به اینکه صلح و امنیت در افغانستان را به مثابه صلح و امنیت در جمهوری اسلامی ایران می دانیم، از روند صلح با مالکیت و هدایت افغان ها حمایت و آمادگی کشورمان برای همکاری در زمینه تسهیل و پیشبرد گفت وگوهای بین الافغانی را اعلام و بر لزوم حفاظت از دستاوردهای مردم افغانستان در دو دهه گذشته تاکید کرد.

  طرفین همچنین از افزایش خشونت ها در افغانستان طی ماه های گذشته ابراز نگرانی کرده و خواهان کاهش خشونت ها و جلوگیری از تلفات غیرنظامیان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان با ظریف

دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان با ظریف