مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-08اقتصادي

تامین مالی 300 هزار میلیاردی دولت از بورس کذب است


اینکه گفته شده دولت 300 هزار میلیارد تومان از بورس برای بودجه دولت تامین مالی کرده، کذب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، وزیر اقتصاد درحاشیه اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال 1400 با اشاره به اینکه کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری می توانند برای کسب اطلاعات درست اقتصادی با وزارت اقتصاد مشورت کنند، گفت: اینکه گفته شده دولت 300 هزار میلیارد تومان از بورس برای بودجه دولت تامین مالی کرده، کذب است.

فرهاد دژپسند در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در رابطه با رشد اقتصادی در سال جاری اظهار کرد: در دو ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته صادرات غیرنفتی 48 درصد رشد داشته و این در حالی است که در سومین سال تحریم ها و در سایه شیوع ویروس کرونا قرار داشتیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین با اشاره به رشد برخی از پارامترهای اقتصادی از جمله مصرف برق، گفت: مصرف برق واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی رشد کرده و این نشان می دهد که بنگاه های اقتصادی نسبت به سال گذشته وضعیت پرتحرک تری دارند.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها به رونق بخش تولید کمک می کند، گفت: براساس گزارش ها، شرایط امید بخش بوده و امیدواریم در سال جاری، تأمین ارز واردات از طریق صادرات غیرنفتی انجام شود و همچنین بنیه تولید داخل افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی 300 هزار میلیاردی دولت از بورس کذب است

تامین مالی 300 هزار میلیاردی دولت از بورس کذب است