مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-09پزشكي

تزریق واکسن کرونا به بیماران صعب العلاج مشهد


مسئول پایگاه واکسیناسیون بیمارستان امید مشهد از تزریق واکسن کرونا به 3680 بیمار سرطانی و صعب العلاج خبر داد.

- مسئول پایگاه واکسیناسیون بیمارستان امید مشهد گفت: تاکنون سه هزار و 680 بیمار سرطانی و صعب العلاج در این بیمارستان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، وحید صلاحدید روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تزریق واکسن کرونا برای بیماران سرطانی و صعب العلاج، اوتیسم و نقص سیستم ایمنی از 28 اسفند پارسال در بیمارستان امید مشهد در حال انجام است.

وی اضافه کرد: نوبت دوم واکسن کرونا برای بیماران سرطانی نیز از 25 فروردین ماه شروع شده است و تاکنون 2 هزار و 156 بیمار سرطانی نوبت دوم را دریافت کرده اند.

سوپروایزر (مسوول) پایگاه واکسیناسیون بیمارستان امید مشهد گفت: در اوایل، بیماران سرطانی از تزریق واکسن سینوفارم استقبال نمی کردند ولی پس از آن میزان مراجعات بالا رفت.

صلاحدید، پذیرایی از بیماران و رصد و کنترل آنان پس از تزریق واکسن به لحاظ عوارض تابعه را از جمله خدمات ارائه شده به بیماران سرطانی که واکسن دریافت کردند عنوان کرد.

وی ادامه داد: نگرفتن نوبت دوم واکسن در موعد مقرر یکی از دغدغه های بیماران است که به آنان اطمینان می دهیم اگر نوبت دوم حتی بعد از 6 ماه تزریق شود، بدن ایمنی خود را حفظ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به بیماران صعب العلاج مشهد

تزریق واکسن کرونا به بیماران صعب العلاج مشهد