مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-09اقتصادي

مجوز رویه ترانزیت خارجی برای گمرک دیر صادر شد


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از صدور مجوز رویه گمرکی ترانزیت خارجی برای گمرک دیر از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

- ، بهروز قره بیگی صبح چهارشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان بوشهر اظهار داشت: رویه ترانزیت خارجی در گمرک مربوط به کالاهایی است که از مبدأیی در خارج از کشور به مقصدی در خارج از کشور می رود و صرفاً از خاک کشور ثالث عبور می کند.

وی افزود: با توجه به افزایش حجم صادرات و ترانزیت از بندر دیر درگذشته مجوز رویه گمرکی کارنه تیر برای این بندر صادر شده بود که با درخواست فعالین اقتصادی و افزایش حجم ترانزیت کالا با پیگیری این ستاد مجوز رویه گمرکی ترانزیت خارجی نیز برای این بندر صادر شده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: اخذ این مجوز علاوه بر ارزآوری و تسهیل در تجارت و بازرگانی موجبات کاهش هزینه ها و توسعه اشتغال پایدار و همچنین رونق تولید در این منطقه را فراهم خواهد کرد.

قره بیگی بابیان اینکه متقاضیان ترانزیت خارجی از این پس نیازی نیست به گمرک بوشهر مراجعه کنند، گفت: فعالین اقتصادی و متقاضیان ترانزیت خارجی می توانند از هر مرز ورودی کشور به صورت مستقیم نسبت به ترانزیت کالای خود از طریق گمرک بندر دیر اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز رویه ترانزیت خارجی برای گمرک دیر صادر شد

مجوز رویه ترانزیت خارجی برای گمرک دیر صادر شد