مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-09پزشكي

اختصاص 27 درصد ظرفیت بیمارستان های تأمین اجتماعی قزوین به مبتلایان کرونا


مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی قزوین از اختصاص 27 درصد از تخت های موجود در بیمارستان های این استان به بیماران کرونا خبر داد.

- مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع 27 درصد تخت های موجود در بیمارستان های تامین اجتماعی استان به بیماران کرونا اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمد صادق بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون هزار و 883 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های تامین اجتماعی استان شامل رازی و تاکستان بستری شده اند که از این تعداد هزار و 145 بیمار مربوط به بیمارستان رازی و 738 بیمار به بیمارستان تاکستان اختصاص داشته است.

این مسوول با بیان اینکه نسبت تخت های اختصاص یافته به بیماران کرونایی در بیمارستان رازی به کل تعداد تخت های این بیمارستان 18 درصد و در بیمارستان تاکستان 48 درصد بوده است، افزود: در مجموع این 2 بیمارستان 27 درصد تخت های خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده اند که نشان می دهد بیمارستان های تامین اجتماعی استان ظرفیت قابل توجهی را برای خدمت رسانی و درمان بیماران مبتلا به کووید 19 ایجاد کرده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین یادآور شد: در حال حاضر 59 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های تامین اجتماعی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 27 درصد ظرفیت بیمارستان های تأمین اجتماعی قزوین به مبتلایان کرونا

اختصاص 27 درصد ظرفیت بیمارستان های تأمین اجتماعی قزوین به مبتلایان کرونا