مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-09اقتصادي

دولت آینده بازار را مدیریت کند


عضو سابق کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رها بودن بازار محصولات کشاورزی گفت: دولت آینده باید بازار را مدیریت و کنترل کند.

- محمد صادق حسنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه تنها درآمد مردم گیلان کشاورزی و به خصوص شالیکاری است، اظهار کرد: در دوران نمایندگی مردم رشت در و علی کاظمی بود.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنج ایرانی متقاضیانی برای تجارت و سرمایه گذاری نیز داشت، افزود: سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و تجار به شدت خواهان برنج با برند هاشمی و علی کاظمی بودند اما دولت به آن توجهی نمی کرد.

حسنی با اشاره به غفلت دولت در برخی از محصولات کشاورزی از جمله برنج بیان کرد: ایرانیان آرزویشان استفاده از برنج ایرانی و به ویژه برنج مرغوب گیلان هست اما علیرغم تلاش های چهار ساله موفق نشدم مدیریت این محصول استراتژیک را به دولت بقبولانم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دهم با اشاره به غلبه مافیا و رانت خواران بر بازار محصولات کشاورزی گفت: وجود مافیا و رانت خواران در بازار برنج بسیار زیاد هست و با اینکه وزیر کشاورزی در آستانه استیضاح بود، مافیای برنج، کشاورز را رها نمی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آینده بازار را مدیریت کند

دولت آینده بازار را مدیریت کند