مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-09سياسي

انتخاب یک فرد فسادستیز برای ریاست جمهوری توسعه کشور را در پی دارد


انتخاب یک فرد فسادستیز برای ریاست جمهوری توسعه و پیشرفت کشور را دررپی دارد.

- محمد رشیدی شامگاه سه شنبه در اجتماع حامیان حجت الاسلام رییسی که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کاشان برگزار شد، اظهار داشت: دنیا در نیم قرن گذشته به دو قطب غرب و شرق تبدیل شده بود که با گفتمان برخاسته از قرآن و عترت که توسط امام خمینی (ره) به دنیا عرضه شد ابهت قدرت های شرق و غرب درهم شکسته شد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه اتصال مردم به قرآن و اتصال به خدا بود، ابراز داشت: پیروزی انقلاب باعث به نظر افتادن منافع قدرت های شرق و غرب شد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم موفقیت استکبار جهانی در متوقف کردن قطار پرشتاب انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنها سعی کردند با روش های مختلف از جمله جنگ و تحریم انقلاب را از ریل خود خارج کنند که در هیچکدام از این موارد موفق نشدند.

وی با بیان اینکه نفوذ تنها راه باقیمانده برای دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن به کشور بود، خاطرنشان کرد: نفوذ یک خطر جدی برای انقلاب و کشور است و باید مورد توجه جدی مردم و مسئولین قرار گیرد.

رشیدی با بیان اینکه دشمنان به نفوذ در داخل کشور و انفصال مردم از انقلاب امیدوارند، بیان داشت: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی و انتخاب یک فرد اصلح انقلابی می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب یک فرد فسادستیز برای ریاست جمهوری توسعه کشور را در پی دارد

انتخاب یک فرد فسادستیز برای ریاست جمهوری توسعه کشور را در پی دارد