مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-09دانش

دانشگاه رازی در جمع دانشگاه های برتر جهان قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کیانوش چقامیرزا مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تازه ترین نتایج نظام رتبه بندی لایدن که یکی از نظام های رتبه بندی معتبر جهانی محسوب می شود، - مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: برای سومین سال متوالی، این دانشگاه موفق شده در نظام رتبه بندی معتبر لایدن 2021، در جمع 1225 دانشگاه برتر جهان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کیانوش چقامیرزا مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تازه ترین نتایج نظام رتبه بندی لایدن که یکی از نظام های رتبه بندی معتبر جهانی محسوب می شود، اعلام شده و 36 دانشگاه از ایران موفق شده اند در جمع 1225 دانشگاه برتر جهان قرار گیرند.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: نظام رتبه بندی لایدن برای ارزیابی دانشگاه های جهان از چهار معیار کلی مرجعیت علمی، دیپلماسی علمی، دسترسی آزاد به انتشارات و تنوع جنسیتی در قالب 20 شاخص استفاده کرده و داده های مورد نیاز خود را از تولیدات علمی دانشگاه ها در سه سال قبل (2016 تا 2019) نمایه شده در پایگاه WOS استخراج کرده است.

چقامیرزا بیان کرد: برای سومین سال متوالی دانشگاه رازی موفق شده در این نظام رتبه بندی معتبر قرار گیرد، از بین 36 دانشگاه کشور که در نظام رتبه بندی لایدن قرار گرفته اند 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه رازی در جمع دانشگاه های برتر جهان قرار گرفت

دانشگاه رازی در جمع دانشگاه های برتر جهان قرار گرفت