مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-09بين الملل

وزیر صهیونیست: روزانه با 7 همتای عرب از طریق واتساپ در تماس هستم


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه افشای روابط این رژیم با کشورهای عربی گفت که روزانه با وزرای خارجه هفت کشور عربی در تماس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تأکید کرد که با وزرای خارجه هفت کشور عربی که برخی از آن ها روابط دیپلماتیک با این رژیم ندارند، ارتباط دائمی دارد.

وی با اشاره به اینکه با برخی از این وزرا روزانه از طریق واتساپ در تماس است، گفت که به روابط با کشورهای عربی خوش بین است چرا که حتی پس از جنگ علیه غزه نیز روابط با این کشور به مرحله محک و آزمون رسید.

اشکنازی در مصاحبه با وبگاه اسراییلی والا افزود: امیدوارم یاییر لابید وزیر خارجه بعدی اسراییل روابط با کشورهای عربی را به پیش ببرد چرا که تاکنون پیشرفت سریعی حاصل شد و امکانات زیادی در این زمینه وجود دارد .

بنابر گزارش وبگاه به او گفته اند که پس از تشکیل کابینه جدید اسراییل برای تقویت روابط این رژیم با کشورهای عربی تلاش خواهند کرد و حتی انتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نیز گفته است که مشکلی با استفاده از واژه توافقنامه ابراهام ندارد.

وی با اشاره به سفر دو هفته پیش خود به واشنگتن گفت که در خصوص ایجاد یک کارگروه مشترک اسراییلی-آمریکایی درباره مسئله فلسطین توافق شد و نخستین نشست این کارگروه نیز برگزار و درباره تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صهیونیست: روزانه با 7 همتای عرب از طریق واتساپ در تماس هستم

وزیر صهیونیست: روزانه با 7 همتای عرب از طریق واتساپ در تماس هستم