مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-09سياسي

آرمان: همتی با ایجاد مشاجره فضای مناظره را به هم زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آرمان در یادداشتی با عنوان مناظره؛ فرصت از دست رفته نوشت: کاش اصلاح طلبان خصوصا آقای همتی به جای تبدیل مناظره به مشاجره با عنایت به اینکه جامعه امروز گرفتار امور اقتصادی است و سفره مردم در واقع جمع شده می .

- یک روزنامه اصلاح طلب با بیان این که مناظره اقتصادی به فرصت از دست رفته تبدیل شد، همتی را متهم کرد ضمن ایجاد مشاجره، از دادن پاسخ به سؤالات اقتصادی طفره رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آرمان در یادداشتی با عنوان مناظره؛ فرصت از دست رفته نوشت: کاش اصلاح طلبان خصوصا آقای همتی به جای تبدیل مناظره به مشاجره با عنایت به اینکه جامعه امروز گرفتار امور اقتصادی است و سفره مردم در واقع جمع شده می باشد و برابر آمار های اعلام شده بیش از 60 درصد از مردم حتی توان خرید گوشت را ندارند و مرغ و تخم مرغ هم که پرواز کرده و دسترسی به آن فعلا امکان پذیر نمی باشد دیگر ارزاق هم از پلکان افزایش قیمت بالا رفته اند و آهی بر دل مردم مانده، آیا بهتر نبود به جای مشاجره در یک کلام مثلا جناب همتی در پاسخ سوالی که چه برنامه ای برای معوقات بانکی دارید به راحتی با ذکر اعداد و ارقام اعلام می کردند میزان معوقات بانکی چقدر است؟ چه مقدار ممکن الوصول، چه مقدار مشکوک الوصول و چه میزان امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان: همتی با ایجاد مشاجره فضای مناظره را به هم زد

آرمان: همتی با ایجاد مشاجره فضای مناظره را به هم زد