مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-09سياسي

دولت اشرافی دلار را به 30 هزار تومان رساند


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: 8 سال وادادگی دولت اشرافی باعث شد که دلار از 3 هزار تومان به 30 هزار تومان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: 8 سال وادادگی دولت اشرافی باعث شد که دلار از 3 هزار تومان به 30 هزار تومان برسد.

وی ادامه داد: کسانی که رقبای خود را می ترساندند که اگر این ها سر کار بیایند دلار گران خواهد شد، امروز ارزش پول ملی را کاهش داده و دلار بی پشتوانه آمریکا را تا 30 هزار تومان رساندند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جای تأسف است کسی که امروز به عنوان مدعی اقتصادی در مناظرات حاضر می شود و خود را اقتصاددان معرفی می کند، در حوزه انتخابیه بنده 55 واحد تولیدی را از طریق بانک های تحت امر خود به خاک سیاه نشانده و تعطیل کرده است.

فلاحی بیان کرد: این افراد از موسیقی پاپ و صدای شجریان که شعار کهنه 4 سال پیش است، حرف می زنند و با این شعارها می خواهند رأی آوردند و این مسائل را نان و آب برای مردم تلقی می کنند.

وی تصریح کرد: کسی که مدعی اقتصاددانی کشور است، دستگاه های تولیدی وارداتی را توقیف و به فروش رسانده است در حالی که این دستگاه با ارز آزاد از جیب تولیدکننده وارد شده است، نه با ارز 4200 تومانی که خوراک سگ و گربه ها کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اشرافی دلار را به 30 هزار تومان رساند

دولت اشرافی دلار را به 30 هزار تومان رساند